Khamis, 4 Februari 2016

PERKHEMAHAN DALAMAN 2015

ini bukan perkhemahan.. majlis tahlil

saya suka jadi bini nombor 1.. saya pula suka jadi no 2 hahaha

time makan mesti sopan tau

sopan sebab lapar

ini tak adil.. aku sponser aku juga kena masak

berbaris tunggu kambing mengembek

ni nasi banyak sebab kongsi dengan anak.. hahaha

macam superstar

ramainya penonton wayang pacak

tutup mulut

lelong.. lelong... 5 dirham

Tambah kapsyenfokus.. fokus pada yang tengah saja

hebat tau jadi Pak Maun.. malam pesta muda mudi.. yeahhh...

aku baru lepas sunat.. mana boleh lepak kat kedai kopi lagi

Pak Maun Junior

korang tak ikut cakap aku.. aku belasah nanti

penonton terlalu ramai... melimpah ke tepi longkang

hebat la persembahan dia orang ni cikgu.. macam akademi fantasia


kami dicederakan cikgu

ini la cikgu yang buat murid cedera

mambang makan sosej

zombi nak makan cikgu Khairy

rockers ala 80 an

awak buat macam ni

wah.. suka jadi nombor 2 rupanya

yang ni parah.. ambulance.. ambulance..

ini la ikatan kaseh

ikat tali kasut pun belum pandai.. cam,na nak buat simpulan 

penyamun-penyamun semua.. malam ni kita...

sarjan penyamun kena denda

eh.. ada penyamun wanita juga

lepas berak sila cebok

syoknya dapat berkubang hahaha

tak takut lintah ke adik oooiii

ini la kandang tempat korang tidur malam ni

kita akan berenang sampai Kuala Langat

macam mana nak berenang.. cetek

suka jadi nombor 2 juga hehe

rumah ni ke kita nak samun

lembaga muncul tetiba

macam biasa.. makan 8 kali sehari

aku tak selera la..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan